středa 23. dubna 2008

Remorkér


To už je let
co jsem tě poprvé políbil
a celý svět
změnil se v ráz

V trolejbuse sto pět
průvodčí měl jisté pochyby
já věděl hned
že mám tě rád

Netřeba slov
netřeba vět
vzhůru na Hladnov
tou ostravskou nocí
nás měsíc ved

Netřeba vět
vidím to jak dnes
když jsem
na hladnovské koleje
oknem za tebou lez

Nad Vřesinou
mráčky plynou
dáme si kávu
ze zmrzlinou
ty starší dáma
já starší pán
sedneme na tobogán

Shora z nebe
pojedem vedle sebe
tam dolů do vody
která zebe
budem se líbat
budem se smát
že mě máš ráda
a já tě mám rád Pojede tam kde slunce svítí
nastavíme tomu slunci tvář
pozvedneme vína číš
sedneme si k sobě blíž
pod slunce zář

Obejmu tě kolem snědých ramen
políbím tě na tvůj sladký ret
cikády nám budou hrát
a já řeknu mám tě rád
už tisíc let

Bílá vlna bílá
omývá nám pláž
milá moje milá
jestli pak mě ráda máš
mé srdce je horké
a slunce jak remorkér
zvolna vplouvá v přístav náš

Žádné komentáře: